filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
I have made the payment but unable to track my order. Jtstore app is totally useless.my [Ticket #92180] order no. (583597).If you can help me to track my order.
Read more
TheJTStore
TheJTStore
The Jt Store Verified Representative

Dear, Really sorry for the issue you have faced. You had ordered JTWC smart deal, use this deal through The JT App to get upto 45% discount on any product. Watch this video to...

#1447867
I m nt able to track my order my order id is 588970......please deliver it as soon as possible
Read more
Anonymous
RS

They are fraud site,they steal money of people by giving deal, after buying deal no money will be added in wallet, o have alrdy fwd it store and ebl store to cyber police,, I ...

TheJTStore
TheJTStore
The Jt Store Verified Representative

Dear, You had ordered JTWC smart deal, use this deal through The JT App to get upto 45% discount on any product. Watch this video to know What is JTWC Smart Deal and how to us...

1.0
#1447389
I purchased a trio pod stand for my camera, It was adjustable with the camera and the remote was also good. I enjoyed shopping with The JTStore.
Read more
TheJTStore
TheJTStore
The Jt Store Verified Representative

Happy Shopping With us.

TheJTStore
TheJTStore
The Jt Store Verified Representative

Thank you so much.

5.0
#1446157
Bought gaming console from The JTStore. My first impression of the console was, wow, this thing is little. Had a great experience to shop with them. Good Service provider The JTStore.
Read more
TheJTStore
TheJTStore
The Jt Store Verified Representative

Thanks for the appreciating feedback.

4.9
#1446142
Tracking id #: 92025 can't be tracked using the jtstore app
Read more
TheJTStore
TheJTStore
The Jt Store Verified Representative

Dear, https://www.youtube.com/watch?v=BdLU6nPHZB4 Please watch this video to know, How to use The Jt App?

#1446138
Amazing collection available at The JT Fashion. I purchased some fashion wear for myself from them, the size was exact and perfectly matched to me. They offer the best thing at very reasonable rates along with discount offers.
Read more
TheJTStore
TheJTStore
The Jt Store Verified Representative

Thank you for your precious time for the review , in comming days we will try our level best to improve our services for giving more satisfaction to our customers , Again if t...

5.0
#1445286
I have sent many emails regarding cancel order and refund amount.in my account.i have completed 48+10 days extra over even then you didnot send my refund as per your rule.....my order nos.was 486731,486651 the name was janki sharma....after the 28th December i didnot...
Read more
TheJTStore
TheJTStore
The Jt Store Verified Representative

Dear, Really sorry for the issue you have faced.You had ordered your product under smart deal. According to your order status your order is under refund processing, we request...

#1444444
I m order Bluetooth headphones on 29 dec18 of Rs 358 I m paid the same but not able to track status or order not found on app. Not place any order.
Read more
TheJTStore
TheJTStore
The Jt Store Verified Representative

Dear, Please mention your order number, so we can assist you better.

#1443526
this is very fraud site, don't believe this site . it is collect all user data and spying the customers and cheating easily. never trust this site iam also bothered from this site. i had ordered two mobiles from this site and after completed payment, this is not...
Read more
TheJTStore
TheJTStore
The Jt Store Verified Representative

Dear, Really sorry for the issue you have faced. Kindly Mention your order number so we can assist you better, Else share your concern along with the order ID at Info@thejtsto...

#1442841
i could not track my order of the product which i have orderd today
Read more
Anonymous
Rajneesh Sawant

I could not track my order no. 565612 which I ordered yesterday 7th Jan '19

TheJTStore
TheJTStore
The Jt Store Verified Representative

Dear, Please mention your order number, so we can assist you better.

2.3
#1438753